Перевод песни Prince & The New Power Generation – The Flow

Работает на технологии Яндекс.Переводчика
Слушать
Contradiction, my prediction is that...
Is it really important where i take my naps? (no)
Or who i sleep with? people with a real mind
Will peep this out, (yo, out)
Oops, then there goes your clout
Another fool don't know what she's talkin'about
Like the woman who tried 2 approach and
Attempt 2 roast and even boast about (what)
How she know me when. damn, here we go again (what he say?)
U never went 2 school as far as i know
And now u're tryin'2 say that u're writing a bio about me? (kick their ass)
Girl — i hate 2 say this — nigga please (tell 'em)
I go places that u never go Ask what i'm kickin', i'm kickin'the flow
Rock 2 the f.l.o.w. (wait a minute) (minneapolis, minneapolis)
Just like u're supposed 2 do (minneapolis, minneapolis)
Rock 2 the f.l.o.w. (wait a minute) (don't kill me please)
No, no, i ain't gonna kill u man (just like u're supposed 2 do)
Tony, shoot that piece of shit...
Just give me the beat and something 2 flow on And before long i have 'em bobbin'their jugheads
2 this funky song
Yeah, we're watching people scatter 2 the dance floor
Slammin'and shakin'their booties
Screamin'yo t, give me more (more)
So more is what i give 'em
Npg rockin'the track
Yo'tell me how we're livin'(livin'large, t)
U damn right, that's how it be (i see)
Gotta keep it that way
So that 5−0 can't find me and i'm sneakin'
Up the back of a pack of rats
They thought i was asleep, but i'm sayin'
It ain't all that (no!)
Not with a 9 fadin'my back
I don't hang with the hat pack (bang!)
I'm runnin'silent — solo black
Sleek neat creepin'gangk peepin'
Known 2 put a damn fool 2 sleep
Who pulls a cheap one (whatcha do?)
That's when i change my speed
And flow on then i start
Slippin'and skippin'and jumpin'around
So much i say bring it on Rock 2 the f.l.o.w. (wait a minute) (minneapolis, minneapolis)
Just like u're supposed 2 do (mpls, mpls) (2 many neighbors)
Rock 2 the f.l.o.w. (wait a minute) (minneapolis, minneapolis)
Just like u're supposed 2 do (...speak english...)
(to the bridge)
(2 many neighbors)
(2 many neighbors)
(2 many neighbors)
(ladies and gentleman)
(ladies and gentleman)
Rock 2 the f.l.o.w.
Just like u're supposed 2 do
(ladies and gentleman)
Rock 2 the f.l.o.w.
Just like u're supposed 2 do Rock, rock, rock, rock